Αναγνώστες

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ kostakis27 ME TIΤΛΟ «Easy meet μέρος 2» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 08-10-2017 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «SWINGERS CLUB – 2+2 SWINGERS CLUB (πρώην Casablanca) TOY IΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com



Αφού εντυπωσιαστήκαμε από την επίσκεψή μας την προηγούμενη Παρασκευή είπαμε να την επαναλάβουμε και με τον καινούριο μήνα κι έτσι κατά τις 01:00 σκάσαμε και πάλι στο αγαπημένο μας στέκι. Αρκετά ζευγάρια εκείνη την ώρα στο κλαμπ κυρίως από 30-40 ετών που είναι και οι ηλικίες που κάνουν περισσότερο παιχνίδι.
Αράξαμε με την δικιά μου σ' ένα τραπεζάκι κοντά στον dj και περιμέναμε την κλήρωση. Η πρώτη έκπληξη της βραδιάς έγινε κάπου εκεί αφού ένα ξανθό τουμπανάκι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι με μας, παίρνει την πρωτοβουλία και ανεβαίνει στην πίστα, όπου ξεκινάει έναν ωραίο στριπ χορό. Η γκόμενα μας κάβλωσε όλους με τον σέξι χορό της και μόλις τελείωσε τα περισσότερα ζευγάρια ανέβηκαν στον όροφο για παιχνίδι.
Ο Σωτήρης πήρε θέση για την κλήρωση η οποία όμως αναβλήθηκε αφού είχε ξεκινήσει δυνατό παιχνίδι στον όροφο.
Αφού ήπιαμε κι εμείς το ποτό μας ανεβαίνουμε πάνω με την δικιά μου, όπου στο πρώτο δωμάτιο δεξιά γινόταν δυνατή φάση με ξανθό μιλφ και 45αρη τύπο παρέα με μελαχρινό καβλάκι με βυζάρες κι έναν πιτσιρικά με μεγάλα προσόντα. Η μελαχρινή δεχόταν γλειψίματα στα βυζιά και στο μουνάκι της από το μιλφ, ενώ την χαιδεύανε και οι τυπάδες, μετά από λίγο ο πιτσιρικάς ξεκινάει να την γαμάει αργά αργά με την ψωλάρα του ενώ το μιλφ της έγλειφε τα βυζιά και ο 45αρης την μπούκωνε με το καβλί του. Στη συνέχεια ο τύπος γαμήσε δυνατά το μιλφ, ενώ γλωσσοφιλιαζόταν με το μελαχρινό που συνέχιζε να το ξεσκίζει ο πιτσιρικάς. Πραγματικά πολύ ωραία φάση που συνεχίστηκε για αρκετή ώρα και το παρακολούθησαν τα περισσότερα ζευγάρια του κλαμπ.
Πηγαίνοντας προς τα μέσα με την δικιά μου παρατηρήσαμε στον σκοτεινό χώρο τέρμα δεξιά κάποιες πίπες και κάποια χαλαρά φασώματα.
Στο δωμάτιο ακριβώς απέναντι ένα ωραίο ζευγάρι με μεσήλικα τύπο και ξανθιά μιλφάρα μας προσκαλούσε για παιχνίδι και χωρίς να το πολυσκεφτούμε μπήκαμε μέσα και κλείσαμε την πόρτα. Τα παιδιά ήταν και αυτοί πρωτάρηδες όπως μας δηλώσανε κι έτσι κάναμε ένα ωραίο χαλαρό παιχνίδι μεταξύ μας. Σε πρώτη φάση ήμουν εγώ με τον τύπο δίπλα δίπλα και μας τσιμπούκωναν οι γκόμενές μας, ενώ τις χαιδεύαμε εναλλάξ. Η μιλφάρα είχε πολύ μεγάλες ρώγες, ενώ και οι 2 γουστάρανε να παίζουν με τις βυζάρες της δικιάς μου. Σε λίγο το δυνατό μιλφ, φασώθηκε με την γκόμενά μου, χαιδεύοντας η μία την άλλη στα βυζιά και στις μουνάρες τους. Αφού κάνανε το παιχνίδι τους συνέχισαν τα τσιμπούκια σε μας και το ομαδικό φάσωμα. Γαμήσι δεν έπεσε στην συγκεκριμένη φάση αλλά ήταν άκρως καυλωτική. Γιάννη και Φανή σας ευχαριστούμε για τις ωραίες στιγμές κάβλας που μας χαρίσατε.
Μικρό διάλειμμα και κατεβαίνουμε στο μπαρ για λίγη χαλάρωση και συνεχίζουμε στην αριστερή κουρτίνα, όπου μια ψηλή μελαχρινή γαμιόταν με μανία καβάλα στην πούτσα του δικού της. Γδυνόμαστε εγώ και η δικιά μου και αράζουμε απέναντί τους, όπου ξεκινάω και την σκίζω δυνατά στα 4, ενώ εκείνη φώναζε δυνατά. Η μελαχρινή χοροπήδαγε σαν τρελή στο καβλί του τύπου ενώ εγώ έδινα απαξιωτικά κωλοσκάμπιλα στην δικιά μου.
Κατάθεση και άραγμα για λίγο ακόμα στο μπαρ. Αποχωρήσαμε για ακόμη μια φορά πολύ ευχαριστημένοι από το κλαμπ και σίγουρα θα το επισκεφθούμε ξανά στο συγκεκριμένο ιβεντ. Όπως πάντα τα ποτά μας πεντακάθαρα και η μουσική ακόμη καλύτερη σε σχέση με προηγούμενες φορές, έχει όμως ακόμη περιθώρια βελτίωσης τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου