Αναγνώστες

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ gus10v ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Πρωτη φορα σε swinger club» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 06-10-2017 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «SWINGERS CLUB - NIRVANA SWINGERS CLUB» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com

Καλησπερα σε ολους.

Θα ηθελα να καταθεσω και εγω την εμπειρια μου απο την πρωτη επισκεψη μου. Ειμαι απο αλλη πολη και Ιουνιο επισκεφτηκα με την κοπελα μου την Αθηνα. Ειχαμε ακουσει πολλα για αυτο το μαγαζι και ειπαμε να το επισκεφτουμε και ο,τι προκυψει.

Η κοπελα μου ειναι στα 30, κοκκινομαλα και πολυ γκαυλιαρα και ανοιχτη στο να δοκιμαζει νεα πραγματα. Φτασαμε στο μαγαζι κατα τις μια. Ευγενικος ο κυριος στην πορτα. Εισοδος στο μαγαζι το οποιο ειχε αρκετο κοσμο για καλοκαίρι. Ειχε αρκετα νεαρα ζευγαρια αλλα και τα ηλικιωμενα που αναφέρονται στις αλλες κριτικες.

Καθομαστε σε ενα τραπεζακι, ενω ακριβως απεναντι μια μελαχρινη εχει βγαλει την πουτσα του παρτενερ της και την χαϊδεύει. Με αφορμη αυτο αρχισαμε να εξερευνουμε τους χωρους που υπηρχαν να δουμε που μπορουμε να φασωθουμε. Πηγαινουμε στο δωματιο μπαινοντας αριστερα το οποιο ηταν αρκετα ανετο, αλλα δεν ηταν κανεις οποτε φυγαμε και προχωρησαμε στο βαθος που γινοταν ολο το παιχνιδι. Ειχε αρκετο σκοταδι ομως διακρινονταν ενας ψηλος μελαχρινός που ειχε στα 4 την γκομενα του και της εσκιζε το κωλαρακι. Λιγο πιο περα μια ξανθουλα γυρω στα 25 εγλυφε το καυλι της παρεας της. Βλεποντας αυτα η δικια μου μου ξεκουμπωνει το παντελονι το κατεβαζει και αρχιζει να μου κανει ενα παθιασμενο τσιμπουκι, ενω εγω χαιδευα το μουνακι της που ειχε γινει μουσκεμα. Φυσικα δεν άργησα να χυσω και μου τα ηπιε ολα οπως κανει καθε φορα.

Εξαντλημενος πηγα στο τραπεζακι, πηραμε ακομη ενα ποτο καθως ηδη ειχε παει 4 και φυγαμε. Το μαγαζι ειχε ωραιο και ποιοτικο κοσμο με ελαχιστες εξαιρεσεις. Τα ποτα σε λογικες τιμες και το προσωπικο πολυ ευχαριστο και διακριτικο. Το μονο αρνητικο ειναι οι στενοι χωροι συνεύρεσης. Θα ξαναπαω σιγουρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου