Αναγνώστες

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ thomas115656 ME TITLO «βραδια star η χθεσινη αλλα και πολυ καλη !!» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑRΤΗΣΗΣ 06-01-2017 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «SWINGERS CLUB – 2+2 CLUB» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com

καλησπερα σας και οπως λεει και ο τιτλος βραδια σταρ εχθες.
με το που μπηκαμε 24.00 με τον μπαλαντερ μου και την κοπελα μου πηγαμε και κατσαμε στο συνηθησμενο μερος κατω απο το κλουβι στο μπαρ.
διπλα μας καθοταν ο Τασος Ποτσεπης γνωστος σε ολους ''ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ''.
ηταν μονος του αλλα η δημοσιοτητα τον εκανε και εκει να τραβηξει αρκετο κοσμο ωστε να του μιλησουν η να βγαλουν μια φωτογραφια μαζι του.
ηπιαμε το πρωτο μας ποτακι σαν τριαδα και πανω που πηγαμε να ανεβουμε επανω νασου και η Μαρια Αλεξανδρου γνωστη σε ολους πορνοσταρ του σειρηνακη.
φοραγε ενα κολητο κοκκινο φορεμα (ακολουθει στο θρεντ φωτο) οπου διεγραφε το ωραιο μπουστο της και την κορμαρα της.
εμεις ανεβηκαμε επανω οπου πηγαινοντας μεσα μεσα στην καμπινα ειχε 2 ζευγαρια απο 35-45 οπου ειχαν κανει ανταλλαγη κοπελες και της ειχαν βαλει στα 4 και της πηδαγαν.
επειδη ειχαν τραβηξει το μαυρο κουρτινακι ειπαμε να παρουμε λιγο ματι πριν ξεκινησουμε και εμεις.
εκεινη την ωρα που κοιταγαμε ηρθε μια μιλφ μονη πολυ καλο σωμα ξανθια και κοιταξε να δει τι παιζει και οταν πηρα το θαρρος να της πω ελα να δεις μου απαντησε ''εγω ειμαι της πραξης''.
τοτε δεν εχασα ευκαιρια και της λεω ''και ο μπαλαντερ μου αυτο ειναι για πειτε τα λιγο'' και της τον εδειξα και πηγαν σε μια καμπινα και ξεσκιστικανε για κανενα 20 λεπτο.
εγω εν το μεταξυ μετα απο 5 λεπτα ειχα καυλωσει πολυ και πηγαμε μεσα σε μια καμπινα με την κοπελα μου οπου ξεκινησαμε με ανοιχτη την πορτα και παιζαμε.σε 5 λεπτα ηρθε και ο μπαλαντερ μας οπου καναμε ενα καλο τριο αν και γιαυτον ηταν ο δευτερος γυρος.
αφου εγιναν διαφορες στασεις και περασαμε καλα πηγαμε στο ισογειο για δευτερο ποτακι.
μου εκανε εντυπωση που η barwoman θυμοταν και με το που κατσαμε και τα 3 ποτα τι πεινουμε.απιστευτη διπλα μας καθοταν ενα ζευγαρι με μια πολυ ωραια κοπελα αδυνατη γυρω στα 35 με πολυ καλο σωμα και στηθος αλλα και με καλο συνοδο.για εμας ηταν το καταλληλο ζευγαρι για τον επομενο γυρω μιας και ηταν κοντα μας ηλικιακα(35,34,33 κοπελα).
ο μπαλαντερ μου επιασε τον τυπο και του ειπε οτι η κοπελα μας θελει να παιξει με την δικια σου και αυτος αφου μιλησαμε δεκτηκε.
ειπαμε να παμε να ξεκινησουμε το παιχνιδι στο doctor room στο ισογειο.
αφου μπηκαμε και γδυθηκαμε δεν περασε 5 λεπτα και ηρθαν και εκατσαν απεναντι μας στον καναπε και του επερνε πιπα ενω εμεις ειχαμε βαλει την κοπελα μου ο εναν πιπα και ο αλλος στα 4 και την περναμε.
μετα απο λιγο και αφου ο δικος της ειχε καυλωσει του εκανα νοημα να βγω και να ερθει να πηδηξει την κοπελα μου .του αρεσε παρα πολυ και αφου ηταν και καυλωμενος δεν αργησε να ερθει και να μπει μεσα της εχοντας την στα 4 και δινοντας και τα χαστουκακια του στηνν κωλαρα της .
εγω πηγα και ανελαβα την κοπελα του που μου πηρε μια υπεροχη πιπα και την εστεισα στα 4 και περασαμε υπεροχα με το τελος μου να ερχετε πολυ γρηγορα λογο καυλας και λογο του οτι εβλεπα να πηδανε την κοπελα μου.
μετα η κοπελα συνεχισε με καποιον που ειχε μπει μεσα για εναν γυρω μεχρι να τελειωσει και ο δικος της και να κανουμε το λεσβιακο μας παιχνιδι.
καθολη την διαρκεια πεφτανε καποια χουφτωματα μεταξυ τους στα βυζια τους.
αφου ολοι ειχαμε τελειωσει πηρα την κοπελα μου και πηγαμε να την γλυψουμε την αλλη κοπελα αφου ξεκινησαμε με φιλια τριο με εδιωξαν και ηθελαν μονες τους να φιληθουν και ετσι αποφασισα να γλυψω λιγο την αλλη κοπελα χαμηλα οσο αυτες χαμουρευονταν.
τελικα εμειναν στα φιλια για κανενα 3 λεπτο ωσπου ο μπαλαντερ μου ανελαβε την αδυνατη κοπελα που ηταν με το αλλο παιδι και την εναλε απο κατω και ερχισαν τα φιλια και το πηδημα για κανενα 10 λεπτο μεχρι να ερθει και σε αυτον το τελος του.
ειπαμε ολοι ενα μεγαλο ευχαριστω για τις ωραιες ανταλαγες και συνεχισαμε το ποτακιμας απολαμβανοντας εκεινη την ωρα ενα τραγουδι της Μαριας Αλεξανδρου που της ειχε αφιερωσει ο DJ και που μας χορεψε με την ξανθια φιλη της στον στυλο του μαγαζιου (χωρις στριπτιζ).
μια ακομα βραδια εφτασε στο τελος της και δεν ξεχναμε το σοκολατακι που προσφερει το καταστημα κατα την εξοδο και που τιμαμε καθε φορα.
ευχαριστουμε πολυ.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Ένας όψιμος περιφερόμενος «αξιολογητής» των μαγαζιών, ένα επιπλέον καρφί στο ταλαιπωρημένο κορμί του καλύτερου ερωτικού παιχνιδιού του κόσμου από περιστασιακούς παίκτες που υποβιβάζουν τις γυναίκες σε σκεύη ηδονής. Λυπηρό φαινόμενο που έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας στον χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου